Nu är det nära

(null)

(null)

(null)

(null)

Tycker denna bild är lite kul, stämmer på alla oss på jobbet. Frisör = 💪🏼

En och en halv vecka kvar nu, tio dagar, sen är det värme! Dock är det ju 10 dagar tills vi åker, så typ elva dagar tills vi är i den riktiga värmen. Ska ju sitta ett ex antal timmar på ett plan först också.. ser inte fram emot det men själva målet längtar jag ju efter! 

Här hemma fortsätter annars min sjuk-saga.. har vart halvdålig sen i torsdags, lite feber, lite ont i halsen, förkyld och allt det där. Så har väl åkt på en släng av influensan. Men idag är första dagen jag inte behöver alvedon (ännu) iaf. Har nog inte feber idag heller. Men man sover ju taskigt på nätterna eftersom näsan är täppt och det gör att man får mer ont i halsen. Ögonen känns också lite svullna :/ men trots  detta har jag ändå jobbat i helgen, så dödssjuk är jag väl inte. Men tyvärr inte så frisk så vi har kunnat åka skidor i det fina snöovädret :( 

Hade möte imorse också med min handledare på skolan om min uppsats, så nu känns det lite klarare ändå. Håll tummarna för att jag klarar detta nu! Så nu i veckan ska det bli plugg för hela slanten! Hoppas att bli frisk också så jag kan få träna igen! Denna veckan har vi Bara ätit skräpmat, fullt med godis, semlor och allt sånt där. Hopplöst, men gott. 

Nä, men nu kommer lite snöbilder från denna underbara snö som är just nu. Så hej svejs i lingonskogen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: