Bättre sent än aldrig

Ojdå, nu har det gått lång tid igen sen jag bloggade tydligen. Händer ju inte direkt mycket saker i mitt liv som är värt att blogga om, och jag tar nästan aldrig bilder nuförtiden så allt blir liksom lite tråkigt. 
Nu har vi ju börjat med uppsatsen, dock har jag inte kommit nånstans alls. Vet fortfarande inte riktigt vas jag ska skriva om så allt känns väldigt stressat just nu. Var idag på min praktikskola för att låna lite böcker och så. Ska även tillbaka och prata lite med några lärare efter sportlovet. Men det var kul o hinna träffa ungarna igen, även om det bara var en supersnabbis i hallen innan dom skulle ut på rast :) 

Annars har jag typ dragit på mig en lättare influensa, har haft lite feber och har ont i öronen samt att jag är snorig o så. Inte kul, men hellre nu än på resan sen. 
Har även i veckan fortsatt att kolla en del på OS, så kul att vi tar en del medaljer. Heja Sverige!! 
Har nu i veckan inte tränat så mycket, i måndags efter scouterna skulle jag gått till gymmet men syrran ringde och bad mig följa med till mamma o pappa för att äta scones ist, och för att visa upp deras nya bil. Så då blev det ingen träning, sen i tisdags kom Jonte hem och han var faktiskt iväg på en AW med Felix och några kompisar till honom, så jag fick ett gympass ändå. Sen igår började jag bli dålig och därför har det inte blivit någon träning nu då. Vi skulle åkt skidor igår men som sagt min feber ställde till det. 

Nä men mer än såhär kommer jag inte på nu, så det får va allt. Kram på er 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: