Tröttmössa

Oj, nu är jag trött. Satt uppe igår till typ tolv och var uppe innan halv sju idag, för att skriva på den uppsatsen jag skulle opponera på idag. Så idag  var sista chansen att försöka få godkänt på min uppsats, för även om den var inlämnad i fredags redan så har man chans att förbättra för sig själv ifall man gör en bra opponering. Men vi får se, kändes sådär faktiskt :/. Så alla ni får hålla alla tummar ni har!! 

Idag annars kom min älskling hem igen, så mysigt! Härligt att jag dessutom är ledig imorgon, ska bara en snabbis till min praktik-skola för att ha ett litet möte med min handledare. Så det är väl det som står på schemat för morgondagen. 

Sen sist (som typ var en vecka sen) har jag inte gjort så mycket kul, men ändå haft fullt upp. Jobb varje dag, lite extra jobb på kvällarna, arbete med uppsats och lite sånt där ;) men jag har nu i veckan jobbat min sista vardag, förhoppningsvis för alltid (som frisör då). Så från och med nu har jag bara helger kvar att jobba. Sååå skönt!! 

Nä nu går ögonen i kors, kommer inte på något kul att skriva heller. Så tack o godnatt 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: