Sista kursen under en vårtermin, någonsinn

Idag började vi ny kurs, den heter barn sociala relationer och specialpedagogik. Detta är denna terminens sista kurs, och sista kursen jag läser på en vårtermin överlag (om jag inte pluggar igen nån gång). Men efter bara en föreläsning verkar den här kursen såå intresssnt, och vår lärare vi hade idag var också helt fantastiskt. Han var inte alls så "trist" som många av våra lärare, utan skämtade och sa massa intressanta saker. Vissa människor kan fånga alla, och vissa ingen alls. Så han gav ett bra första intryck! 

Resten av dagen har spenderats i mysig valrborgsfeeling. Vet inte exakt vad som gjorde den feelingen, men jag gjorde våfflor till lunch, har hunnit med att träffa mina två av mina bästa vänner (dock inte samtidigt) men först en sväng hos Carro, sen en promenad med Sofia och sen bus hemma hos henne med sprungen Ellinor :) jag avslutade med gomiddag hemma och ska nu snart ta tag i disken (kanske lite plugg också). 

Resten av veckan kommer att bestå av en del plugg, sen förhoppningsvis lite annat kul också. Jonte kommer ju i veckan så det blir en bra vecka :) 

Vad jag har gjort sen sist kommer jag inte heller ihåg, men fick bilder idag av pappa som är på landet och hjälpt mig och Jonas att bygga klart i vår stuga. Så det kommer lite bilder på vår fina stuga. Och som Jonas sa förut när jag skickade bilderna till honom "Nominerade till årets snällaste o bästaste föräldrar iår igen 🙂"

Ja, men det var väl det, nu ska fröken diska och ta tag i saker här hemma. Sen blir det kanske plugg, eller ett bad eller nåt annnat ;) 

Juste såg nu på bilderna att jag gjorde en kul förändring på en kund igår som hade blivit totalt förstörd i håret av en frisör och allt var kaos, men jag rättade ändå till det så det blev betydligt bättre, fortfarande lite kvar innan det är helt perfekt men sån skillnad ändå. 

Sen imorse var det så sjukt fint ute, är svårt att se på bilden, men det rök liksom ur sjön imorse på väg till bussen :) 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: