Nu ska jag vara ledig, iaf en dag

Shit vilken vecka, började i måndags morse med att förbereda inför våra opponeringar vi haft i skolan, alltså att vi har kommenterat om våra uppsatser. Inför detta förberedde jag den uppsatsen jag skulle kommentera och ha synpunkter på, detta tog två dagar, sen skulle man ha läst 8 andras uppsatser för att kunna komma med frågor under deras opponering. Så igår och idag har jag varit på totalt 11 olika, vi var tvungna att gå på minst tio andra för att ens få godkänt i kursen. Men igår morse opponerade jag först på en klasskompis, sen klockan elva gjorde en annan samma sak på mig, och jag tror det gick rätt då bra både gångerna. Nu ska man bara vänta i tio dagar innan man får reda på om man är godkänd eller inte,  dock är det inget jag vågar hoppas på, men jag håller såklart alla tummar! 

Idag har jag också äntligen putsat mina fönster, dom har varit såå skitiga så länge så nu var det dags, tänkte att eftersom jag fick en eftermiddag ledig nu var det dags för städning och putsning av fönster. Har annars de senaste veckorna suttit med uppsatsen mer eller mindre hela tiden (känns det som). Men nu är fönstren betydligt renare iaf. 

Imorgon ska jag tillåta mig att vara helt ledig, tänkte inte sova hela dagen, men har ställt klockan på halv tio så lite sovmorgon ska jag ta iaf. Sen kanske åka o shoppa o bara vara ledig. Man kan ju tycka att jag nyss var ledig när vi var på landet, men där var det ingen dag med sovmorgon för det kom elektriker och det skulle byggas och vi var på dop. Så nu var det flera veckor sen jag fick sova ut på morgonen. 

Haha okej, det kanske blev lite tjajtigt inlägg nu, men hur som helst vill jag ändå säga att jag är stolt över mig själv som klarat av att göra en uppsats på ca 35 sidor. 

Nu ska jag fortsätta att njuta med en inget-o-göra-kväll, dessutom med bästa programmet på veckan på tv, Wahlgrens värld :) 

Ååh förresten jag höll på att glömma 😱 världens finaste moster fyller ju år idag!! Så stort grattis på din dag Karin, du är bäst!! 🎉💗

Tjingeling. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: