Fin i färger

Jahapp, då var skolan igång igen då. Fram till idag på lunchen kände jag mig lugn.  Tyckte jag hade gjort allt jag skulle osv. Men det visade sig att jag hade glömt vissa uppgifter.. nu var en del av dom till imorgon så jag har inte börjat ligga efter redan, men ändå. 

Var i skolan igår också faktiskt, läste fyra kapitel i en bok som skulle läsas tills idag och sen så scannade jag in massa böcker så jag kan ha dom och läsa på datorn sen. Känns bra faktiskt. 
Satt dessutom några timmar idag och pluggade med två kompisar i klassen inför en uppgift imorgon. Mycket man glömt vad allt var för nåt när det kommer till grammatik o så. Men hoppas att allt löser sig och faller på plats. 

Annars var första föreläsningen idag jätteintressant, jag lärde mig massa saker idag och vår lärare verkade toppen. Hon kom med massa kul förslag på ordlekar och andra kul saker att göra i skolan med barnen sen (läser alltså en fördjupningskurs i skrivutveckling nu). 

Men det var mina två dagar, fulla med skoltid haha men det är väl så mitt liv kommer bli nu igen. 

Men hann med en megamysig långpromenad igår med Frida som är hemma i Sverige igen. Vi var ute i 1,5 timme, körde hela orminge runt typ :) så härligt. Kul och hinna snacka ikapp sig lite om allt som händer och så i livet :) 

Nu för och koppla till rubriken, det finns ju ibland massa kul filter på Snapchat, så jag var tvungen o spara dessa. Tyckte dom liksom både va fina o balla på något sätt. Vad tycker ni? 


Sista bilden är vad jag måste börja stå ut med nu när jag åker från skolan dumma tider.. precis som vanligt folk måste göra. Men när man är ovan med rusningstrafik är det jobbigt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: