Morgon på ornövägen

Klockan är strax över åtta, Anna är vaken och snart uppe, trots en ledig dag. Men idag är det plugg som står på schemat, liksom igår. Vi hade opponering igår på vårt arbete vi skrivit, och typ halva mitt arbete behövdes göras om för mitt syfte, frågeställning och tidigare forskning var fel, eller för rörigt osv. Jag hade inte förstått att tidigare forskning enbart skulle vara från artiklar eller avhandlingar. Utan jag hade tagit från böcker med forskare i. Så fick man inte göra. 

Men igår fick jag hjälp av en klasskompis som satt med mig flera timmar i skolan igår. Sen satt jag själv och försökte få ihop allt, lyckades inte helt så idag blir det mer plugg! Heja mig! 
Först innan plugget blir det frukost och sen träning. Hann även med en löprunda igår som faktiskt kändes jättebra. Dock har jag så himla ont på mina smalben trots rätt så nya gympaskor. Så det blir svårt när man vill springa mycket. 
Nä nu orkar jag inte komma på mer, måste ta mig ur sängen och ta tag i den här dagen. Håll tummarna för att mitt arbete blir klart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: