Sista kvällen igen

Denna själv-veckan har faktiskt gått ganska fort. Har haft fullt upp som vanligt, pluggat, jobbat och jobbat extra utanför jobbet. Men har även hunnit med roliga grejer också. I lördags var jag hos en gammal kollega utanför solna. Såå mysigt var det, och två av dom jobbar jag tyvärr inte med längre så det var så kul att träffa dom. Vi var bara fyra stycken också men helt lagom. Bästa är också när man kommer hem till en syrian att det är ju mat för 15 personer typ. Det var chips, godis, nötter, gurka och morotstavar med dip, frukt, pastasallad med massa gott i och till de olika skinkor, ost och kex och jag vet inte vad. Men jättegott var det! Fick dessutom med mig en matlåda av sötaste Linda som jag åt på jobbet dagen efter. Men kvällen var full med tjejsnack, skratt, lite drinkar och allt sånt där som hör till :) en välbehövlig kväll helt enkelt. 
Sen i söndags var det morsdagsmiddag hemma hos mamma. Jag och Cissi stod för maten, och även mormor och farmor var bjudna så det var en morsdag för alla mammor helt enkelt. 
Idag har jag haft fullt upp med massa saker, först skola där vi typ studerat gråsuggor. Så äckligt. Sen har jag tagit en snabbtur i stan för att hitta nån kul hårprydnad inför studenterna i veckan nu men hittade inget. Blev två nagellack istället. När jag kom hem tog jag en springrunda i värmen, skönt att få röra på sig lite. Sen lagade jag mat, vek min tvätt, städade, diskade, slog in lite paket, kollade på biggest loser och klippte sen Calle. Aa en vanlig dag för Anna helt enkelt. Men imorgon ska vi ner till Göteborg för slippa åka sjukt tidigt på onsdagmorgon då min kusin Nicke tar studenten. Sen hem igen tidigt torsdag morgon för att fira nästa kusin som tar studenten. Fullt ös medvetslös! 

Men det var det. Tack o hej :) 





Anna i långklänning

Min tårta jag gjorde

Hahahah provade mammas brillor xD not my type!! 

Bästa med snapchat är att det finns massa filter, detta är toppen då man ser lite finare ut :) fake it til you make it ;) 

Godnatt nu allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: