Lång dag

Oj nu har dom gjort om min bloggapp, så nu kanske det kommer bli lite konstigt. Men förhoppningsvis ser det likadant ut för er iaf :)
Har idag haft en lång dag, åkte hemifrån kvart i åtta och kom hem vid halv nio nu på kvällen. Har hunnit med en promenad från slussen till jobbet, längs strandvägen i morgonsolen. Även en hel dags arbetsdags plus klippning av mormor och Adam :) så full rulle som vanligt.
Men imorgon kommer äntligen Jonas!! Sen blir det ännu mer full fart i veckan, han har med sig tre arbetskollegor så vi ska väl kika runt i stan, dom mer än mig då jag jobbar. Men det ska ändå bli roligt, sen på fredag drar vi till Tallinn på kryssning och kommer hem igen på söndag. Så det ska bli skojjigt.
Annars kör jag på som vanligt med både jobb och träning. Känner mig rätt så duktig, om det sen ger resultat är ju en annan fråga hehe. Men som sagt jag kämpar på iaf! Det var nog det jag kom på idag, nu kan det nog gå några dagar igen till nästa inlägg hhee. Men kram på er!

Fan va dum den här nya appen är. Stort minus får den av mig. Kan inte skriva till den bild jag vill. Blev riktigt dumt detta!!! Såg iaf de här klottret idag, "allt jag behöver är ett job & en vän" och kanske en stavningskurs hahahaha
Var hos mamma i lördags förresten o både solade, badade och åt middag med farmor, mormor och morfar. Då hade Felix gjort en jättegod bål som alla drack av ordentligt :) kan man nog ha alkohol i också i sommar :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Såg dig utanför din mor och far i söndags kväll, det såg himla hurtigt ut, vad duktig du är!

2016-06-28 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: