Länge sen..

Hello, vet att de var sjukt länge sen jag bloggade. Men jag gillade inte alls den här nya bloggappen. Men detta blir ett kort inlägg, och alla bilder från turkiet kommer komma när jag är hemma vid en dator.

Hur som helst så hade vi en fantastisk vecka i Turkiet, varmt som satan, massa sol o bad o käk.
När vi kom hem packade vi (jag, Carro, Theo och Jonas) kårpackningen för lägret.

Dagen efter var vi på kolmården och rann nästan bort i värmen. Men det var ändå roligt o vara där. Åkte den nya wildfire bergochdalbanan. Såå grym!! På kvällen åkte vi vidare till Göteborg och sen i söndags drog vi ut hit till landet där vi vart sen dess. Här har vi bara slappat, och på torsdag bär det av till Gotland. Hej och hå full fart :)

Det var de för idag, ska se om jag lyckas med lite bilder nu. Hej svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: