Full fart hela helgen

Som jag varnade innan blev det ju inte så mycket bloggande under tiden Jonas har vart här. Men vi har också o andra sidan gjort en massa roliga saker så jag har inte riktigt haft tid heller att skriva. I torsdags då när Jonas kom så var jag först duktig att vara i skolan både innan vi började och satt flera timmar efteråt. Sen mötte jag upp Jonas i centralen och vi åkte hem och lagade mat, eller jag lagade maten :p, men vi åt iaf typ italiensk buffé, såå gott! Med massa goda grejer =). 
På fredagen sen var vi och simmade på förmiddan, åkte till sickla där jag beställde en spis till köket som jag ska göra om lite grann. Sen när vi var hemma igen tog vi en liten powernap innan vi skulle iväg på middag med familjen plus faster med familj för att fira att vi är klara med farmors lägenhet, dock skulle farmor också vara med men hon var tyvärr sjuk. Även där var maten jätte god :D
På lördagen sen var det jobb som vanligt, men med musikal på kvällen. Vi såg green days American Idiot. Hur bra som helst var den! Dessutom satt vi allra längst fram vilket var lite roligt. Men så jäkla grymma är ju musikalartister, dom springer på scen, dansar, hoppar och ändå sjunger helt perfekt!
Söndagen sen bestod av jobb den med men bio på kvällen då vi såg Zootropolis. Var där med kusinerna Adam och Frida så vi käkade först och såg sen på filmen. Även den var jätte bra också! Lite besviken dock då det var mer av sengångarna på de trailers jag sett men ändå. Jag gillar ju animerade filmer så denna var ju verkligen en för mig hehe. Som sagt en fullspäckad jätterolig helg har det varit!
Nu är jag ensam igen, men bara en vecka denna gången så det kommer gå fort hoppas jag :D
Här kommer nu en massa bilder :D
 
Jag har förresten färgat håret igen, så nu är jag rosa ett tag. (färgen försvinner rätt så fort men jag fyller i den lite då o då =) )
 
När man kommer till biblioteket först på morgonen och är ensam i den tysta läs-salen =)
 
Förutom att jag ser helt knäpp ut så är jag ändå glad när jag är med dig <3
 
Här musikal :D
 
Lika barn leka bäst?
 
 
 
 
 
Lite fräckt när ena sångaren satt typ 1,5 meter i från oss =)
 
Så sjukt bra! (och ja man fick ta kort, det sa dom från början, så jag har inte smyfotat heheh)
 
Däremot har jag smygfotat mitt hjärta när han sover =) hihi 
 
Nu säger jag godnatt och tack för idag, ska orka med att åka till Ikea imorgon med mamma och sen plugga hela dan =)
 


Kommentarer
Postat av: Karin

hej ROSA Anna!!!Så kul att kika in här ibland.Fortsätt kul att läsa o se bilder.Kraaaam

2016-03-02 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: