Äppelpajlördag

När man är själv, har jobbat hela dagen och dessutom jobbat extra efter jobbet med att slinga en kompis hår så får man göra en äppelpaj alldeles till sig själv. Det här med att inte äta så mycket kakor osv går ju inte alls bra, men jag sa nog att jag skulle börja nästa vecka :) 
Idag har jag även börjat mina 21 dagar i rad att jobba eller va på praktik så nu är det bara 20 kvar ;)  ni kommer säkert få höra en del om detta nu de närmaste veckorna hehe. Men det är mitt eget val så jag får väl inte klaga för mycket. Gjorde en uppsättning idag, gör ju några då och då men nu när jag har en mobil med minne kan jag börja ta kort på dom igen :) måste börja vänja mig vid att jag kan ta foton igen så ni kan få se lite roliga bilder hehe :) 
Igår drack jag årets första glögg också förresten, mamma o pappa brukar alltid dricka lite i förskott till allahelgona helgen, så igår var jag där med familjen Sandström också :) jätte mysigt och väldigt gott, inte så långt kvar nu till advent och sånt :) längtar faktiskt en hel del. Tur att det varit så himla fint väder så man intr känt ännu att det är november imorgon. Hellre sol och varmt än grått och kallt. Men sen direkt gå över till vinter, inget jäkla slask :) nä nu ska jag och min mätta mage fortsätta att bara slappa här i soffan och kolla på tv :) tjingeling på er. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: