Balkongfix

Åh Äntligen är balkongen klarl! Åtminstone det mesta, ska försöka få upp ett stort typ myggnät som blir lite som en sänghimmel, sen någon filt och nån extra kudde i soffan sen är jag nöjd, men vilken skillnad det gör med blommor. Har dessutom hållit på i timmar kändes de som med att göra hål i tyget så att det skulle sitta bra, det tog tid men shit va bra det blev!
Har också hunnit med en föreläsning i skolan idag, mer och mer svårt för varje lektion tycker jag med olika satsdelar hit och dit, men med lite plugg på detta så ska det nog bli bra till slut =) Kommer inte hunna plugga så mycket i helt dock men får köra hårt fredag och nästa vecka. 
Blir inte så långt inlägg detta för jag ska ut och gå med mamma nu tydligen. Så jag säger hej och så får ni se lite bilder istället :D
 
Igår på balkongen på min lediga dag passade jag på att sola lite =) Underbart!!
 
Hihi kolla vad jag hittade på plantagen, såklart jag köpte två när dom har mitt namn Och är rosa
 
 
Det syns inte jätte bra på bilden, men i de vita lådorna är det rosa och lila blommor och i de rosa krukorna är det vita blommor, sen är det jordgubbar inne i hörnet <3 :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fint du fått det!! Ser verkligen supermysigt ut!

2015-05-30 @ 22:34:45
URL: http://sofiasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: