Ensam ett tag igen

Jaha, då har jag sagt hejdå till Jonas på ett tag nu, han ska jobba nu en vecka sen ska jag på läger en vecka så det kommer ta ett tag innan vi ses igen :( men jag jar haft världens bästa start på semestern, först med Carro och sen med Jonas. Vi har mest slappat, men tagit en del promenader, varit iväg på en cool biluppvisning typ och solat lite. Min telefon är ju helt efterbliven och har fullt i minnet hela tiden så jag kan typ inte ta några bilder. Men har lyckats med några iaf :) tur att jag kommer ha en del saker o göra nu framöver så det inte känns lika tomt, annars skulle det nog vara skitjobbigt. 
Hoppas ni andra har en härlig sommar också :) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: