sommarminnen

Ush, kollade precis på "jagad" av hundar som hade premiär ida på trean, och tänkte tillbaka till i somras när jag och Carro var ute i skogen och blev jätte skrämda och rädda. Det var ju det äckligaste och läskigaste jag har gjort i hela mitt liv, så jag kan förstå att dom på tvn fick spel också. Men eftersom jag tänkte på lägret och att jag nu har internet på min dator så tänkte jag att ni ska få se alla bilder som jag lovat från lägret i somras med bara vi fyra ledare. Saknar det sååå, lätt ett av dom bästa läger jag varit på. Så varmt, så härligt, så roligt, så läskigt, så slappt, så underbart, så rosa, så fantastiskt och vi var såå idoler.
 
Så här kommer en av dom saker jag älskar mest, Scoutläger :D
 
första daen, första lunchen
 
en annan måltid med de bästa ledarna =)
 
 
bästa köket någonsinn!!
 
 
hur man tvättar sina kläder på läger ;)
 
detta kallas för LL- LägerLatte =) ska de va så ska de
 
Ja och Carro fick massa uppdrag under veckan som vi skulle göra, ett var att vi på något sätt skulle genomföra en protest mot något, så vi protesterade mot att det var potatis de första fem måltiderna.. då såg vi ut såhär :p
 
vi skulle pimpa ett kök..
 
 
 
Ta ett romantiskt kort i gryningen, så här är Entill, våran maskot med sin nya flamma, penntrollet, och klockan är typ fyra på morgonen
 
Detta är vad vi kallar lyx, risgrynsröt på läger, men åker man bara fyra ledare så får man :D
 
bästa ledaren ever!!!!!!!!!!!!1
 
 
 
 
 
jag o bästavän
 
bakar lite chokladbollar inför finbesök
 
 
 
 
fest :P
 
 
om man sitter på dass med en kamera så kan man ta kort :P
 
när man ber sofia ta kort på oss får man räkna med en del på henne själv också :P
 
såå söt XD
 
ett annat uppdrag, bygg en katamaran pluspoäng för segel
 
 
 
 
 
 
Fredrik- Åke- Puck har spettat en colaflaska, cool kille...
 
sen tog vi en glassgubbeselfie
 
vi gjorde en askul sketch, med Micke och Fredrik framför oss så som Carro sitter på bilden, jag och Sofia satt bakom och lät dom dricka mjölk, fil, borsta tänderna och få kaviar i hela ansiktet =) detta på ett lägerbål för Hela lägret hhah
 
Ett annat uppdrag var ett fotouppdrag när vi skulle ta kort på massa saker, här ordet SCOUT! (lägg märke till mig och Carro på högerkanten som inte fick ha kaessler eller rosa kläder på oss på en förmiddag)
 
En till bild, en ned i spagat, en i split och en på händer =)
 
skulle ta sånna perspektivbillder eller vad det heter, vi lyckades nästan :p
 
tur man har parasoll när carro spottar vatten på mig
 
ta kort på frihetsgudinnan
 
fem yogaställningar samtidigt
 
älskar att de ser ut som mickes ben är mina ben haha
 
ringdans sista kvällen
 
 
 
 
hur man bäst får ur luften ur en pool =) 
 
 
Detta var allt för mitt underbara läger :D tack för mig idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: