Dags för förändring?

Oj det finns ju mycket som man vill förändra, eller som kommer förändras. Ta klockan nu som exempel, den kommer ju ändras inatt Dont forget! Sen kommer det ju alltid finnas bra och dåliga saker som förändras. Nu tänkte jag inte vara så poetisk och filosofisk att jag hittar på en massa roliga och konstiga grejer. Men jag tänkte bara en liten förändring.. mitt hår. Jag är ganska trött på det som det är nu. Vill egentligen spara ut det men det tar ju evigheter, å andra sidan om man klipper sig tar det ju ännu längre tid haha. Men jag kollade igenom lite bilder på facebook och ser att jag ändå haft en del olika både längder och färger, även om vissa färger inte varit så permanenta haha. Ville nog egentligen inget vettigt med detta inlägg förutom att visa alla olika frisyer på mig själv. Men om ni har nån idé till hur jag borde ha det nu så kan ni säga till, men färgen ändrar jag nog inte trivs i blont. Och som en kompis sa en gång också "Anna du är ju blond både på insidan och utsidan inte ska du färga håret" haha
Aja här kommer som sagt en del olika färger och frisyer =)
 
Börjar med färgerna ;)
 
De senaste då, rött
 
Ljusrosa
 
Orange
 
Svart
 
Ganska ljustbrunt
 
Ganska mörkt brunt
 
Blont/nästan grått med rosa, har ju haft rosa i massa omgångar i olika färger, denna rosa gillade jag bäst =)
 
Här ganska kort hår
 
Här längre
 
Utan lugg
 
Med lugg
 
Halv lugg och ganska långt (och ja ganska ung)
 
 
A har ju som sagt miljoner bilder på mig själv haha.. men jag kommer inte på några mer roliga frisyer, oftast är det typ bara halvkort eller halvlångt, gärna helt ofixat och typ lite vågit anting med eller utan lugg =) 
Nu ska jag nog sova klockan är ändå halv två =) dessutom snor dom ju en timme som sagt inatt. Så sov så gott folket =)
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: