Work that as baby

Nu är det full fart igen :) idag har vart i sickla med Carro för att handla lite tyger till lite projekt vi ska ha på scouterna nästa gång. Sen efter det var vi och tränade i nästan 1,5 timmar :) så skönt. Gjorde lite äggmackor när jag kom hem sen :)
Imorgon ska jag klippa moster Eva, på lördag utgång med några kollegor, söndag ska jag få träffa syrran igen :) så nu kör vi på för fullt hehe :) 
Vet inte om jag redan sagt det här, men har ni ett tips på illaluktande kylskåp? I söndags rensade jag och städade hela kylskåpet för det hade luktat ett tag. Hittade inget gammalt och tog ut alla hyllplan, diskade osv. Men det luktar fortfarande jätte konstigt och äckligt i mitt kylskåp, vad kan det vara och hur får jag bort den lukten? 
Sen har mitt vatten börjat att krångla med mig också. Det blir liksom inte jätte varmt längre, bara varmt men inte hett. Jobbigt när man ska diska och det är lite varmare än ljummet från början. För i en diskho blir vattnet kallt ganska fort ju. Hmm jag är då ingen husfixare :/ 

Åt annars idag jätte god mellis, gjorde pannkakor igår till middag och fick några över, men det var för få för att bli mätt på som lunch. Så jag köpte hallon och en vaniljkesella till det :) meega gott! 
Eh okej nu är det faktiskt läggdags, och jag går och lägger nig ganska tidigt varje kväll nuförtiden. När sex and the city är slut (nu tio över tolv) är det bara hopp i säng. 
Så god natt mina pussgurkor! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: