Bättre sent än aldrig

Ja jag vet, nu var det några dagar sen jag bloggade Förlåt. Men jag har verkligen haft så himla mycket att göra det senaste dagarna.. som vanligt.
Sist jag skrev var ju i onsdags såg jag, så i torsdags efter jobbet så gick jag och Denice ner till gröna lund där vi fick tjuvstarta lite grann på säsongen. Min käre bror har ju börjat jobba där nu så han fick ta med sig några vänner, vi betalade bara 20 kr i inträde och fick då gratis åkband på det =) tyvärr hann vi inte åka så himla många saker, men vi började med Eclipse, den som Calle kör. Skit kallt var de, först frös vi redan innan vi åkte, sen uppe i luften och i ganska hög fart var det djävulskt kallt. Men den var ändå helt okej hehe. Efter det åkte vi lyktan, världens roligaste attraktion, och världens barnsligaste men typ bäst haha. Sen hann vi med en tur i katapulten också bara, efter det blev det en båtresa hem. 
I fredags efter jobbet fixade jag Idas hår =) och när hon kom till mig hade hon hittat ett bankkort uppe i automaten på parkeringen, som tur var hade denna person ett ganska ovanligt efternamn så vi sökte upp på Eniro och fick faktiskt tag i rätt person. Så hon vart jätte glad över att vi ringde så sprang hon ner och hämtade sitt kort. Så Ida var verkligen en riktig vardagshjälte där! Man vet ju själv vilken panik det är att inte ha sitt bankkort. 
Senare på fredagkvällen kom min käre kusin Alle hem till mig, min moster Karin har fyllt 50 här i helgen så dom var uppe hela familjen :D Så jag hade en stor och en liten hemma hos mig, Alle är då den stora och Milou (hunden) den lilla hehe. 
I lördags eller a igår, kom jag hem från jobbet och bytte om lite snabbt innan jag och Alle blev upphämtade av pappa för att sen åka hit och fira min fina moster. Jätte god mat och alla var super glada. Verkligen en lycklig liten fest. Blev lite glädjetårar, tydligen sånt som kommer efter 50.. ;) och lite dans, körde på fullt ös i vardagsrummet här haha. Sen spelade vi spel och inte förrän bortåt tolv tiden körde jag hem mig mormor och Alle så fick vi en liten promenad från mormor, var ganska kallt i klänning kan jag säga haha. Men som sagt en grymt lyckad kväll :D
Och Massa grattis igen till dig Karin, du är världens bästa!
 
Nicke som då är lite petig gillade inte riktigt allt.. haha värsta diet tallriken XD
 
Min tallrik, iaf lite mer full hehe =)
 
Finaste 50 åringen
 
 
 
Jag hann aldrig med Karins snabba poser, men hon ville se lite fjortis ut och allt möjglit men hon var för snabb hhaha, och hon tyckte att det var en väldigt bra ide att stå nere på trappan för att se liten ut, men sen såg det ut som att hennes ben var jätte korta haha
 
Sen bytte vi håll.. visst ser hon mycket mindre ut så ;)
 
Och såklart den riktiga fjortisminen =) hihih så söt!!
 
Så här fint var det dukat iaf, (och morfars bakhuvud haha)
 
 
Vi kusiner som var på plats =) Mina två syskon saknas dock..
 
 
 
Idag har jag flyttat hem igen.. Jippie.. Fast jag har flyttat nu massa gånger och varje gång faktiskt blir mindre och mindre grejer jag har med mig så är det ändå en helt fullproppad bil som kör mina saker till rätt ställe hehe. Så på ca 3 timmar hade jag packat ihop allt, diskat, städat, och fixat allt hemma hos Cissi, tyckte att det såg väldigt tomt ut när jag lämnade nu. Men snart (förhoppningsvis) får jag fylla ett hem med Alla mina saker som jag har :D Ååh vad jag längtar :D
Idag har jag iaf fått typ alllt uppackat och klart här hemma, imorgon blir det sola som gäller för hela slanten. Och även en jädrans läxa. Vi ska en muntlig presentation imorgon.. om jag är förberedd? Eh nej, inte alls haha så den ska jag fixa med imorgon innan jag ska till skolan haha.
Nu snart läggdags, börjar bli lite trött, särskilt efter detta långa inlägg XD
Kram och god natt på er <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: