Nackabo igen då

Jahapp då har man sovit sin första natt i orminge :) känns bra faktiskt. Sängen är ju så himla låg bara. Har vant mig med en hög säng så de kändes som jag klev upp direkt på golvet imorse haha. 
Har inte riktigt fått upp allt hemma ännu, känns som jag har massa grejer som de inte  finns plats för. Men ska försöka o få plats med alla mina skor o grejer. Sen ska jag nog se om jag får upp mina rosa krukor. Känns redan fullt men nån stans går det nog :) 
Idag ska jag nog hem och packa upp allt i garderoben och så, lite svårt att hitta kläderna i morse eftersom dom låg i sopsäckar :)
Behövde ju åka lite tidigare eftersom jag bor längre bort. Men tror att jag tog i lite väl mycket. Är snart i slussen och klockan är snart 20 över nio. Räcker med att jag är här typ halv för mitt tåg går 32. Men aja hellre för tidig än sen. 
Fick dessutom prova massa kläder igår, Cissi hade rensat garderoben igen så nu jag jag lite mer att välja på haha. 
Nä nu får ni ha en bra dag :) kram på er gott folk 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: