Till uppsala

Sitter just nu på tåget på väg till uppsala. Ska dit och hälsa på min andra Sofia som igår fyllde år så det ska firas :) blev en liten knasig tabbe av mig bara, hade tänkt o ta bilen dit. Men imorse kom jag på att brorsan har lånat min bil så nu blir det tåget ändå :) men det kommer nog gå bra. Blir inte så jätte långvarigt för det är ju jobb imorgon och det tar ett tag att åka hem ikväll. Imorgon annars tänkte jag att farmor och Ingvar ska få bli snygga i håret så då ska jag dit efter jobbet :) som sagt nu är det full rulle :)
Förresten ska jag nog på en festival om några veckor. Askul ju, bråvalla festivalen :) man måste ju passa på medans man är ung :)
Nä nu ska jag kolla upp lite mer känner jag, blir så åksjuk annars :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: