Sista natten i Ektorp

Har kört över alla mina grejer idag in till stan och min nya lägenhet. Calle tyckte att jag hade på tok för mycket saker med mig, men jag känner att jag måste trivas och jag behöver ha en del runt omkring mig, har även med lite av mina tygfärger o grejer om jag får för mig att måla eller trycka mer kläder eller så. Har också med mig lite av mina ljusstakar och så, eller dom som jag har haft här så det är ändå inte så himla mycket. Men fasen vad jag längtar till att ha Helt mitt eget, får bestämma själv vilka färger, vilka möbler, vilka gardiner och så som jag vill ha. Som bara Jag vill ha. Men det lär ju dröja ett bra tag innan jag kommer kunna ha råd att köpa mig en lägenhet eller om man ska hyra så ska man ju stått i kö i ett antal år.. Aja tillslut så löser det sig, får väl hitta en kille som har allt de där redan ;)
Fast för någon månad sen tänkte jag ju att denna flytt skulle gå ner till Västerås.. men se hur det gick.. Äsh det kommer ju bli häftigt att bo inne i stan :D Kanske blir värsta stadsmänniskan nu =) Ska för en gångs skull försöka och lära mig att hitta inne i stan, och kolla på husen vad alla gator heter så man kanske lär sig till slut :D
 
Är ju ledig imorgon annars, tänkte ändå ställa klockan ganska tidigt för att börja o städa och grejer, hoppas att jag inte kommer hålla på hela dagen för är det fint väder imorgon åker jag ut till mamma o pappa och solar :D känner att jag har inte solat en enda dag denna sommaren, alltså på rikigt, i typ bikini. Har ju fått lite färg på armarna och så men liksom inte på resten av kroppen.. kanske är läge att kirra det snart :D Kommer nog iof inte bli så himla brun i sommar med tanke på att jag kommer ha totalt 16 dagars semester.. och det är typ på västkusten hela tiden  och där är det ju inte alltid lika fint väder :S Men jag håller tummarna till tusen :D
 
Har på jobbet idag annars gjort lite uppsättningar och så igen =) Kuligt, känner dock att mina uppsättningar jag gör är lite samma alltid, mycket "trådar" överallt.. men men kunderna vart nöjda och det var huvudsaken, det värsta var bara att den första kunden jag hade pratade engelska.. fattade inte riktigt allt hon sa men vi vart nöjda båda två =) Vet inte riktigt vad hon gör på bilderna bara, hon typ böjer huvudet på något konstigt sätt, aja. Och den andra skulle på sin dotters bröllop och var Jätte nöjd med frisyren hon fick =) Gulle. 
Vad tycker ni? :D
 
Nä om en stund ska jag försöka och sova, så jag orkar med allt imorgon, kommer nog dessutom vara knashungrig för jag har ingen mat hemma.. :S Kom på nu att jag iof har lite falukorv i kylen, den måste jag ta med. Är ju inte heller så himla gott att bara äta korv hahah. 
God natt och sov gott mina hjärtan =)
Förresten igår när jag var hemma hos mamma och pappa skulle Calle klippa gräset.. det gick ganska bra tills hela gräsklipparen började ryka.. nu syns det skitdåligt på bilden för jag var så långsam och inte hann o ta kort men det var ett jädrans moln haha. (dom fick ordning på det också pappa och Calle)
 
Min fina sommarhund var där också så klart =)
 
Första, snea amerikanen.. :p
 
 
 
Andra kunden, den söta "tanten" säkert inte så jätte gammal men väldigt gullig ändå
 
 
 
 
Och nu flyttlasset i min bil :D Imorgon blir det att sova i nya lägenheten och fixa i ordning allt där =)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: