Väntar

Står just nu och väntar på mamma o pappa som snart borde komma och plocka upp mig inför Olgas middag. Har gått runt lite grann i skärholmen för jag åkte hit direkt när jag slutade med tåget :) hoppas på god och varm mat också, känner att det är lite kyligt faktiskt. Och jag har inte ätit lunch på hela dagen så jag är ashungrig. Aja får se hur länge jag står här, hoppas jag står på rätt ställe också. Det är nere i deras båtklubb som ligger här i skärholmen och om jag minns rätt så borde jag stå på rätt plats :)
Konstigt väder annars idag, först mulet sen spöregn sen strålande sol och nu mulet igen :)
Nu har jag fått lägesrapport att dom är på väg :) kanske kommer ett inlägg ikväll också :) toudeloiu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: