På jobbet

A fast inte mitt jobb, är på Daniels jobb. Vi ska iväg snart till hans konfagäng i kyrkan och ha typ ungdomskväll. Så tanken var att jag skulle gå runt i stan lite först, vilket jag iof gjorde. Men jag hade plockat ur mitt bankkort igår för jag skulle handla lite när jag var ute och sprang. Så det kortet ligger kvar där. Vilket jag upptäckte när jag skulle betala på Åhlens. Men men, fick gå runt i lite affärer för att fördriva tiden lite mer och sen ta en jätte långsam promenad till hand jobb. Men han slutar ändå om 25 minuter så det är lugnt :)
Annars igår så var vi ute och åt på restaurang, super mysigt och jätte gott. Var på ett ställe där dom wokar maten åt en. Alltså så tar man bara det man själv vill ha på sin egen tallrik. Perfekt ju!
Hade dessutom fixat lite fint för Daniel när han kom hem. Vad tycks? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: