dag 6 av 6 avklarad

Åh nu äntligen ska jag vara ledig i två dagar, ska bli så himla skönt. Ska försöka ta mig upp med Alex och träna imorgon också. Sen ska vi hem till henne och leka snickare =) Hyllor ska sättas upp och ltie väggord o grejer så nu jävlar. Patrick kommer nog att komma senare han med, för det måste ju göras ordentligt.. pluggas och sånt som bara tar en massa tid och som jag kan tycka är Totalt onödigt för bara typ en tavla eller en hylla men enligt honom så ramlar allt ner annars. Kan ju förstå om det är något tungt som ska upp men.. 

Har idag annars tränat, jobbat och sen fixat Pias hår. Har haft en ganska lugn och skön dag på jobbet idag med bara lite rush på kvällen. Får se om jag ens kommer att kunna gå imorgon.. körde lite med rumpan idag hehe.  Det återstår att se helt enkelt. Nu ska jag gå och lägga mig god natt alla fina =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: