svartjobbare

Ganska bra dag idag. Började en kortis hos tandläkarn för att bara kolla så att min bettskena fortfarande såg bra ut. Efter det blev det träning, körde jag en riktig kamp mot crosstrainern och sen fick mina axlar jobba arslet av sig.
Åkte sen till affären för att storhandla, så nu är kylen full och det känns så himla bra. Har även gjort ett matschema så man vet vilken mat som man har att vänta sig när man kommer hem. Tycker det är jätte kul, speciellt när man själv har planerat listan då är det bara gott som står på schemat, denna veckan är det till och med ganska nyttig mat eftersom vi försöker faktiskt att vara nyttiga.
Har också vart en klippa idag även på min lediga dag, klippte Farmor Ingvar och mormor. Har även hunnit med att träffa min allra bästa vän som finns på denna jord. En vän som alltid lyssnar och en vän som alltid hoppar av glädje när man träffar honom.


Så klart den finaste av alla, Lexus.
Hade sen terminens första tonår idag :) wounderbart att träffa alla igen Alltid lika kul. 

snar blir det nog sängen så jag önskar er alla en god natt :D Sov gott 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: