Sommarkänslor

Asså dessa veckor går så snabbt, nu har jag bara en hel vecka kvar i skolan, sen två halva och till slut en med bara två skoldagar. Förstå så sjukt. Och nu i veckan började man få lite sommarkänsla igen, har varit ute en del i veckan med jobbet så jag brände pannan lite, såklart. Men skönt att slippa både jacka och tröja, hoppas det håller i sig nu bara, vi behöver värmen. 

När det går såhär långt mellan varje inlägg är det svårt att komma ihåg vad man skrev sist, men jag har för mig att det var förra helgen och att jag skulle ut och springa, så det gjorde jag. Jag sprang ner till Hasseludden med en mobilsladd till Jonas som hade glömt en hemma, så det var lite kul att se honom jobba, för han kom där med sin båt :) 

(null)

(null)


I veckan har jag och Jonas annars börjat med att hitta stolpar i nacka. Det finns något som kallas "friska nacka" som går ut på att kommunen i samarbete med oringteringsklubbar har gett ut kartor med hela nacka på där dom placerat ut stolpar i naturen på olika ställen. På varje stolpe finns en kod som man fyller i på en hemsida och sen kan man vinna priser i nån utlottning. Men själva syftet är ju att få folk att röra på sig och komma ut i sitt eget område. 

Igår kom min kusin hit och sover här några dagar, vi ska rensa lite i mormors hus, det är ju så mycket saker där så man får hålla på några gånger. 
Annars är det ganska lugnt i helgen, Sofia och Marcus kommer på middag, så det blir mysigt :) 

(null)

(null)

(null)

Haj på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: