Ledig helg!

Äntligen en ledig helg har "bara" gjort en brud och tre brudtärnor idag, men annars så är jag ledig hela helgen.  Bruden som jag gjorde var en kompis kompis typ :) så var där vid halv nio imorse och åkte därifrån strax innan tolv. Fick dock inga jättebra bilder, men lite iaf :)

Igår hade vi annars lite kalas för Jonas som fyller år i veckan. Så det var typ familjen plus mormor och Frida som var här :) och på önskemål av Jonas hade jag gjort en smörgåstårta :) 

Idag ska han få min present, nämligen att vi ska gå och se Johan Rheborg på rival, en ny föreställning som han har. Det ska bli jättekul! Efter det ska vi ut o käka o så :) 

Sen imorgon ska jag inte ställa en endaste klocka, ska bara ta det lugnt Hela dagen :) 

Der var der för idag, ganska kort inlägg. Men lite fler bilder ist :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: