Wow, ännu en vecka

Tiden går ju något hysteriskt fort, veckorna bara glider förbi och vi är redan i mitten av oktober.  Mitt liv som student har ju stannat upp lite i veckan då jag inte går i skolan eller får göra uppsats nummer två nu som jag skulle gjort. Allt blev ju liksom förskjutet, och dessutom värre än vad jag trott för jag får inte skriva uppsats 2 förrän nästa höst, alltså 2019. Så det sög ju lite mer. Men å andra sidan kan jag ju jobba heltid nu och hela vårterminen så det är ju tur i oturen. Sen får jag väl skriva uppsatsen under sommaren eller så kanske :) 

I helgen nu annars har jag jobbat, och gjort lite kuliga saker också, tanken var att Jonas skulle kommit upp men vi skulle bara hinna ses några timmar på lördagen typ, så han stannade hemma i Kalmar. 
Men i fredags hade jag lite tjejkväll här hemma med det gamla Kaessler, alltså vi som var Kaessler från början. Så vi satt o snackade massa i flera timmar, vilket var supermysigt! 
Idag hade vi en ledarkväll hemma hos pappa där vi pratade om hur vi kan utvecklas som ledare och vad vi är bra på, alla fick skriva en lapp om varje ledare så fick man med sig ett gäng lappar hem där det står bra saker om sig själv, och hur man kan utvecklas mer. Så dessa lappar ska jag spara och titta på ibland när man är lite nere :) 

Har annars fått en massa härliga höstblommor hemma, köpte en fin bukett för flera veckor sen där några fortfarande blommar fint, och i fredags köpte jag ytterligare en bukett, och idag fick jag en bukett av en kund som jag inte kommer hinna ha mer på jobbet.  Så det var riktigt gulligt, och det ger ett finare hem med fräscha blommor :) 

Men annars får ni hålla tummarna för mig att jag får jobb nu snart också, vore kul att komma igång ordentligt med det nu :) 

Tjing på er! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh sug åt dig allt fint som skrevs på lapparna.Så sant alltihopa.Kram

2018-10-27 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: