Två månader kvar

Åh idag är det två månader kvar till julafton, Wohoo! Just i år längtar jag extra efter julen, jag är ju ett superjulfreak och längtar ju varje år efter julen men på nåt sätt känns det mer jul i luften redan nu. Så snart är det dags att börja tänka på julklappar och julpynt :)

Annars då för att återgå till oktober så hade jag en supermysig dag igår. Började med att jag tog mig till simhallen där jag simmade i ca 45 minuter, och när jag simmat en stund kom Calle förbi. Han har ju sökt till polisen och behövde göra ett simtest, så när vi båda hade simmat klart gick vi över till forum där vi shoppade lite, eller a, han shoppade. Han har ju köpt egen lägenhet så han hittade lite kul saker till den. Sen åt vi lunch tillsammans på den grillrestaurangen som ligger i forum. 

Calle bad även pappa att hämta oss, för att sen åka och handla på maxi. Så jag följde med dit också. Blev sen avsläppt hemma hos mig och hann bara vara hemma en väldigt kort stund innan nästa familjemedlem ville ses. Så jag och syrran åkte till centralkonditoriet och fikade :) supergott och trevlig personal som vanligt. 

Efter fikat körde Cissi mig till mamma där jag åt middag och sen färgade mammas hår. Klippte även Calle och pappa. Så det var fullt upp hela dan, och bara med familjen. Riktigt mysigt. 
Har tyvärr inga bilder ifrån gårdagen men kan lägga upp lite julbilder ist och tänka att det bara är 61 dagar till julafton! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: