Sommar, vill man gärna tro

Alltså den här värmen som är just nu är ju helt fantastisk!! Man får ju verkligen sommarfeeling, bara hoppas att det inte går tillbaka sen igen till 13-14 grader som kanske är mer "vanlig" vårvärme. Det kan gott få vara runt 18-20 nu som det vart, till och med ännu varmare. Tänk om det kunde få vara så här varmt till september nu, och liksom ännu varmare såklart när man har semester, då får man ju inte klaga, så kom igen nu Sverige, viss en bra sommar i år! :) 

Kommer inte direkt på något kul, eller vad jag har gjort i veckan. Men jag har pluggat och solat samtidigt (mycket bra kombination), har suttit hemma på min balkong och på mammas altan. Jobbade annars i helgen när det var så fint väder, men hade en supermysig lördagkväll hemma hos bästa Sofia och Marcus, och lilla sötungen Ellinor. Där var vi till nästan elva på kvällen och åt god mat, god efterätt och hade bara en riktigt trevlig kväll! 

Mer än så kommer jag inte på nu, så jag säger godnatt :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: