Härlig känsla i kroppen

Yes, idag var det dags för vårtecknet deluxe, vårruset. Jag och Alla andra tjejer var på plats i det härliga vädret och sprang våra fem kilometer. Så himla häftigt att vara en del i detta superlånga tåg med tjejer som sträcker sig i flera kilometer. Svårt att missa vart man ska springa om man säger så, verkligen bara följa strömmen. Ibland blir det ju lite svårt att ta sig förbi alla, men jag är ändå väldigt nöjd med dagens prestation, sprang hela loppet på ca 33 minuter. Hade ju som sagt gått snabbare om det var mindre folk, i början kan man inte ens jogga för det är så mycket folk. 

Nog om mitt lopp, jag har ju skrivit en uppsats som ni alla vet, och fick i måndags reda på svaret, och jag är tyvärr underkänd och behöver göra om den till augusti. Jag får fortfarande använda det arbetet jag gjort, ska bara ändra om det lite så det ska nog bli bra. Känner mig inte så ledsen heller över detta, var ju vad jag hade väntat mig. Så det är bara ta tag i det när denna kursen är slut och hoppas det går bra i augusti :) 

Annars har ju detta underbara väder bara fortsatt och fortsatt, jag njuter till fullt och försöker ta vara på tiden. Börjar ju jobba heltid om nästan två veckor, då blir det mycket inomhus som gäller så lika bra att vara ute nu när man kan! :) 

Var även på scouterna i måndags där en av våra ledare hade med sig en ödla och vandrande pinnar, scouterna satt som ljus när hon och hennes pappa berättade om dom. Sen fick de springa av sig lite och vi körde lekar och annat kul utomhus som vi brukar göra, men roligt och se när de kan vara tysta och lugna också. Blir ju alltid lite speciellt när någon ny är där, och speciellt med så annorlunda saker som levande djur :) 

Detta var väl allt för idag, nu blir det snart läggdags här, börjar halvtidigt i skolan imorgon. Så godnatt :) 


(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: