Fortfarande sommar

Tänk, det är fortfarande mitten på maj och det är rena rama sommarvärmen. Man märker iof att det är kallare på kvällen än på sommaren, men ändå så himla härligt!! Har tillbringat större delen av dagen hemma hos mamma och pappa på deras altan med syrran och Felix. Vi tog oss även in en stund till stan där vi åt lite lunch på fjällgatan. Sen köpte vi mat på Konsum och grillade hemma med mamma och pappa, härlig dag och kväll helt enkelt. Är dessutom fortfarande kvar här eftersom det är hockeyfinal som vi kollar på. 

Har annars haft en ledig helg, vilket var länge sen. Så vi har sovit länge på morgonen och bara totalt slappat hela dagarna. Var visserligen på inflyttningsfest/30års kalas igår hos min syssling som flyttat till bålstad, sjukt långt bort men väldigt mysigt. 

Imorgon ska jag äntligen få reda på svaret för min uppsats, jag vill och inte vill få reda på svaret. Men håll tummarna en liten stund till! Har varit en del plugg i skolan i veckan också, iaf har vi varit där en hel del, men vi har jobbat på bra så jag har hunnit njuta av solen lite ändå. Låg imorse på balkongen och solade lite, och jag har ju börjat att ha solkräm på mig så fort jag är i solen typ, speciellt när jag vet att jag ska vara där länge. Men i början när man är insmord ser man så glansig ut (se bild). 

Men nu kommer jag inte på något mer. Så nu lägger jag upp lite bilder från dagen :) 
Godnatt på er. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: