Mysig söndagkväll

Efter en dag på jobbet åkte jag hem till mamma och pappa där det både bjöds på middag men även mysigt sällskap för där var även mormor och syster. Tanken med besöket var även att färga mammas hår, så det gjorde jag med. När jag kom hem för en stund sen satte jag på tvn och kom in på ett Supermysigt program, gift vid första ögonkastet hette det och man blev såå glad av att kolla på det. Ska försöka att se alla program sen för det var sjukt mysigt. 

Igår var det också jobb, men sen middag med gamla kollegor på kvällen. Också en sjukt mysig kväll, så roligt att träffa tjejerna som inte längre jobbar med oss. Vi var ett tag ett riktigt grymt gäng, men nu är det bara tre av oss kvar på min salong. Men igår möttes vi upp sju stycken på en mysig grekisk restaurang och snackade i flera timmar. Fyra av oss drog vidare för att partaja lite på kvällen men det blev inte så sent, ena tjejen tappade sin telefon så hela kvällen blev ju lite förstörd av det. Så jag var hemma strax efter två, och la mig väl vid halv tre ungefär. Tacka vet jag min värmefilt som jag har! Satte igång den igår när jag la mig och så blev det efter en stund varmt i hela sängen, helt fantastiskt när man är trött och kall efter ha gått från bussen osv. 

Så en full jobbhelg, dessutom med tre extratimmars arbete då jag stannade till stängning för en gångs skull, slutar annat 16 på  helger men denna helg 18 och 17, men det blir lite extra pengar så :) 

Mer kul än så här kommer jag inte på, är för övrigt frisk igen, härom kvällen tog jag en promenad och fick suget att göra en snöängel, så det gjorde jag. Underbar känsla! 

Nu i veckan ska det pluggas, det ska fixas det sista inför resan, det ska förberedas mer inför min c-uppsats och lite sånt där. Så nu kör vi på, full fart fram tills torsdag kväll, då lyfter vi och drar till värmen!  

Nu är det läggdags, trött från igår och ska upp tidigt imorgon. Så puss och godnatt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: