Äntligen ren

Efter fyra dagar med scouter på hajk, utan dusch, med blöta skor och kallt väder är jag nu hemma och har duschat och tagit på mig rena kläder. Sån härlig känsla. Men har en supermysig hajk med mina scouter, totalt 13 var vi och vi har ju paddlat kanot och haft det allmänt skönt. Lite otur med vädret första kvällen/natten då det öste ner regn. Annars har solen varit framme hela tiden, dock inte med supervärme så jag har haft mycket kläder på mig. 
Vi blev också sex timmar försenade för de som skulle möta upp oss verkade ha glömt bort oss.. så vi fick leka lite lekar och sitta i skuggan tills vi kunde få tag på kanoterna (just den dagen var det galet varmt). Förutom typ minst 50 myggbett (bara 25 av dom är på ett ben från knäet och neråt) och lite kallt väder har det som sagt vart en supermysig helg, med härliga skratt, god mat, mysigt sällskap och härligt vatten att paddla på :) 

Tyvärr har jag typ inte tagit en enda bild, har varit lite rädd för att tappa telefonen i vattnet. Men Micke har ju som vanligt tagit en massa bilder, så om några dagar när han lagt upp dom kanske jag kan lägga upp några :) 

Imorgon bitti är det dags att ta sig ner till västkusten igen, Jonas är redan där men jag ska ta tåget imorgon svintidigt för att komma fram i bra tid. Så nu är det bara att packa om och ladda för en vecka på landet. Då det ska bli färdigt med vår stuga så vi kan bo där sen :) ska försöka uppdatera lite under tiden jag är där också :)
Känner nu att jag måste göra något annars kommer jag somna vilken sekund som helst. Har förresten fått godkänt på min hemtenta och omtenta som jag gjorde nu i slutet av skolan. Så nu har jag ju "bara" mitt arbete kvar som ska fixas till. Sen är jag ikapp igen! :) 

Nä det var allt nu. Tack i hej :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: