Pappas födelsedag och lite till

(null)

(null)

(null)

(null)Ojoj så tiden bara rinner iväg. Ena dagen är det sommar, nästa dag är det höstkänsla. Har dock bara jobbat två veckor sen semestern men dessa veckor har känts som minst fyra, och just att det blivit så kallt också, liksom inte sommarkänsla på samma sätt längre. Känner tyvärr också i min rygg att jag jobbat i två veckor, har ont överallt. Det beror såklart på att jag står dumt när jag jobbar, och att man länge har fel ställning som när jag schamponerar tex. Men framförallt är det också för att jag inte alls tränat sen i mitten på maj. Måste börja komma igång nu och få energi till kroppen igen. 

I veckan har jag annars äntligen skickat in min uppsats igen, tanken var ju att jag skulle jobba mycket med den i sommar.. man kan säga att jag inte riktigt gjorde som min tanke.. fast jag satt ändå lite med uppsatsen några gånger under semestern, men har gjort lite vissa kvällar nu i veckan och framförallt i torsdags och i fredags då jag var ledig. I fredags var dessutom sista deadline så det var liksom lite på tiden att fixa till den. Men jag känner mig mycket mer nöjd med den nu, så hoppas jag gjort det som skulle göras och att jag gjort den rätt. Håll alla tummar för mig nu!! 

I fredags var det även världens bästaste pappas födelsedag!! Lille far har nu fyllt 65 vilket är helt galet! Men som en släkting sa "du ser inte ut som en dag äldre än 52" vilket är lite sant, tycker pappa ser fräsch ut för sin ålder :) men grattis igen fina pappa!!

Ännu en bra grej som hände i fredags var att min älskling kom hem. Han har ju börjat plugga i Kalmar vilket är jättekul! Han verkar glad och nöjd så det är skoj. Men sen är ju allt helt nytt och jobbigt i början innan man hittar och lär känna dom i klassen osv. Men som småningom blir det nog bara bättre och bättre för honom :) 

Idag har tyvärr Jonas åkt tillbaka till Kalmar, så från att gå från varannan vecka kommer vi kanske bara kunna ses varannan helg, men förhoppningsvis varje ibland :) tur att han bara ska plugga drygt ett halvår :) 

Nu är det nog läggdags för mig här, ska upp imorgon bitti och lämna in vår bil igen.. har varit fram och tillbaka till verkstaden i veckan för en motorlampa började lysa veckan innan. Och sen är det något med att det är olja i typ hela motorhuven också. Så imorgon ska det fixas (hoppas jag). Men som sagt tack och godnatt!! 

Förresten igår kväll var vi på kräftskiva hemma hos Cissi och Felix, riktigt mysigt och supertrevligt!! Dom (läs jag) som inte åt kräftor fick istället äta parmaskinka och lite sånt gott småplock. Så alla var nöjda och glada helt enkelt!! 

Godnatt nu. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: