Amsterdam

Godmorgon från Amsterdam :) Ligger just nu i ett riktigt varmt hotellrum med en fläkt som står och dånar, men som tyvärr inte ger så mycket kyla.. 
I måndags åkte vi ner jag och Jonas, en riktigt tidig morgon, vi hade en sjukt smidig morgon på Arlanda, allt klaffade perfekt och det var inga köer nånstans. Riktigt skönt. 
Sen väl nere var det lite krångligt med att hitta rätt bussar och spårvagnar osv, men shit vilken mysig stad detta är. Så fint och häftigt överallt. Vi har ju också lyckats pricka in supervärmen nu i två dagar så vi har även badat en del och svettats en del ;). 

Jag har ju min gamla kompis Maja från högstadiet här nere, därför har vi åkt ner för att träffa henne också, så hon har visat oss runt en del. Hon jobbar ju och så lite på dagarna så mycket har vi ju gjort själva. Men kul ändå att hinna träffa henne och hennes kille. 

Förutom att vi har badat och svettats har vi även gått en hel del, kikat lite i affärer, råkade hitta Primark ;) och så har vi ätit, spelat boule, vart på ett bryggeri, käkat glass och bara allmänt strosat runt. 

Idag ska vi åka båt i kanalerna tydligen, en av oss i sällskapet är lite båtnörd och tycker det är kul att åka båt. Tur att det inte sks vara lika varmt idag, så det blir nog skönt med en liten båttur. Nu ska jag försöka väcka den där båtmänniskan, han ligger typ o snarkar hör bredvid ;) 

Tack o hej på en stund :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: