Sååå glad!!

Igår fick jag reda på att jag blivit godkänd på min uppsats i matte som jag hade kvar från förra terminen, och som jag gjort om och skickat in i söndags. Sååå himla glad är jag, har kämpat som fan med den, har ju gjort om den flera gånger men nu är den över. Så nu är det sant på riktigt, jag behöver inte ha min mattelärare något mer. Blev dessutom godkänd på den mattekursen vi hade för några veckor sen så nu är allt som det ska! Väntar nu bara på svar från min omtenta i svenska som jag skrev förra veckan, om den också blir godkänd så ligger jag i fas igen!! 

Nog om det, idag ser det ut och bli en fin dag. Solen lyser iaf just nu, så strax ska jag ta mig ur sängen, äta frukost osv och sen plugga i typ två timmar innan det är dags för mig och åka till skolan. Sen ska jag äntligen göra nya naglar i eftermiddag, jag var bara nöjd med dessa första dagarna, men eftersom jag körde matta naglar sist så har dom sett skitiga ut nästan hela tiden. Men idag blir det som sagt nytt, några förslag på vad jag ska göra? :) 

Ska även hem till mamma ikväll, hon ska färgas och klippas och så skulle hon bjuda på mat :) 

Ja, det är min dag, kommer inte heller ihåg direkt vad jag gjort sen sist så det får räcka såhär :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: