Halvledig helg

Igår när jag var på jobbet frågade min chef om jag ville vara ledig idag, så det tackade jag ju inte nej till direkt. Har då fått spendera ännu en heldag med mitt hjärta. Så vi har mestadels slappat och inte gjort många knop, men vi åkte till forum på förmiddan, där jag råkade få med mig tre klänningar hem och Jonte hittade faktiskt ett par skor, så nu är hans vinterutrusrning komplett! 

Vi har även tagit en promenad och lagat mat och sådär, gjorde även en liten rensning i våra skåp här hemma. Himla bra. 

I helgen annars har det vart en del släktmiddagar. Först i fredags var vi hos mamma där mormor, båda mostrar och en kusin var och åt middag. Igår var jag o Jonte hemma hos mormor där vi åt middag igen, och Karin blev klippt. Vi åkte även förbi kyrkogården och tände ljus vid minneslunden. Såå fint med alla ljusen på kyrkogården! Rintigt stämningsfullt. 

Nu är det nog snart läggdags, ingen skola imorgon, men jag måste plugga ändå så jag inte hamnar efter i den nya kursen nu. Vore dumt känner jag. Så Hejsvejs på er. 

Hos mormor igår kollade vi i album också, och gick igenom alla gamla kalendrar mormor fått genom åren. Då hittade vi bland annat dessa godingar haha.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: