Tjena tjena

Hallå där, då var de dags igen för ett inlägg :p Har precis pluggat lite och ska om en stund börja åka mot skolan, så jag tänkte att jag hinner blogga en sväng. Har för en stund sen också skickat iväg Jonas som återigen får hjälpa till i farmors lägenhet med det sista som ska tömmas. Idag var det nog bara ett skåp och ett bord kvar, sen bör det vara tomt. Pappa har ju vart där typ varje dag och slitit, man kan säga att farmor hade Ganska mycket prylar hemma.. helt galet. Men idag måste det vara tömt för imorgon kommer dom och ska städa hela lägenheten. Hur som helst så blir det nog bra, och stackars Jonas slapp vara själv här hela dagen iaf =). Han är för övrigt väldigt glad för han vann i sin bilaffär som har varit helt kaos så det har firats =)
Igår hade jag vi vår första tonår för den här terminen, himla kul och vi var väldigt många (för o va oss) så det var superroligt! Blev dock inte så mycket som hände, utan mest bara snacka skit och fika =) Men det var en bra första gång! Så nu är som sagt både scouter och tonår igång så hej hå, full fart.
Igår bokade vi även förresten en stuga i sälen, så jag Jonas, Alle och hans kompips Kristjan ska upp o åka skidor på påsken :D Jätte mysigt ska de bli, får man dessutom hälsa på syrran lite så de blir kul :D
Nä nu har jag bara 20 minuter på mig innan jag ska gå till bussen, så jag måste nog klä på mig :p Tjing på er!
 
Härligt att få åka skidor snart igen :D


Kommentarer
Postat av: Karin

men stort Grattis angående bil affären för Jonas.Vad skönt.Var glad😋😆😋😆😋

2016-01-30 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: