Sååå jäkla vidrigt!

Shit upplevde något sjukt äckligt igår, stod och väntade på bussen i slussen när jag känner att det droppar på min mössa. Tänkte först att det var regndroppar eftersom det var snörregn ute (och i slussen kan det regna in lite överallt) Men jag tittade runt mig lite och såg som vitt stänk på jackan, tittade då upp för att se nån fågel men såg ingen, tog då av mig mössan för att dubbelkolla och ja, där var det! Stans vidrigaste fågelbajs Rakt på min mössa! Fick dessutom halva kragen på jackan nerbajsad, så den blev både vit och brun. Sååå jävla vidrigt. Fick torka bort med mössan i den mån den gick, eftersom den ändå redan var kladdig. Dessutom fick jag i håret också! Bläää. Fick torka av så mycket som det gick i handfatet på gymmet för jag och Carro skulle träna. Men Shit happends (bokstavligen). Annars förutom fårgelbajs har det var några bra dagar sen sist, har jobbat hela helgen som vanligt. Har även hunnit träffa Calle som är hemma igen efter typ sex veckor i Asien :D Han var ju inte lite brun hehe, men skönt ändå att han är hemma, slippper man oroa sig att något skulle hända hehe. 
Är också ganska duktig med träningen nu, både jag och Carro är på gymmet flera dagar i veckan och senast idag tog jag en promenad hem från scouterna =) Så skönt :D
Nu är det dessutom bara tre dagar kvar till min kärlek kommer, längtar som vanligt sjuukt mycket efter honom. Men snart så :D 
Ah det var måndagens inlägg :D Får se hur många fler de blir denna vecka hehe. Puss och kram!
 
Här är min jacka, fast avtorkad, innan var det verkligen kladdigt. USH
 
Och min mössa när jag torkat av, svårt o se men så äckligt! Ni kan ju tänka er att jag tvättade håret ordentligt igår iaf :p heheh


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Va jag skrattade när jag läste om fågelbajset!

2016-02-23 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: