Vi älskar djurgårn, javisst!

Myskväll med pappa på tele2 arena då han för en vecka sen fick fotbollsbiljetter i födelsedagspresent. Så vi var där, och självklart vann Djurgården :) så roligt. Jätte bra spelat dessutom av djurgårn. För er som inte är så fotbolls intresserade ska jag inte prata med fotboll nu, är inte jätte med själv heller, sitter medt o kollar på klacken och försöker höra vad dom sjunger hehe. Men jätte bra målvakt i djurgården punkt. 
Imorgon är det dagen jag väntat på i två år. Jag ska äntligen få Min lägenhet! Tjohoo. Massa jobb kommer det bli i veckan nu såklart innan jag flyttar in men kul ska det bli. Är ledig nu tre dagar i rad så jag hoppas att det går vägen :) 
Igår annars var jag och målade klart det sista hemma hos mormor och klippte henne så nu är hon fin igen :) 
Ja livet rullar på, fan imorgon är det redan september. Shit tiden försvinner. 
Nu är det sovdags, ska orka med hela dagen imorgon också :) 
Puss och kram sötbanan

Asså så fint!!

Mi y mi padre :) (nej jag kan inte spara mina foton från snapchat så jag tog en screenshot) 
Min fina far, så himla söt!! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: