Heja mig

Har äntligen börjat röra på mig igen, snacka om att vara en periodare, en vecka kan jag va jätteduktig, sen två veckor utan att röra mig alls. Men igår sprang jag, och idag sprang jag en kortare sträcka (3,3 km) för att sen cykla nästan 11 km. Sprang först i shorts och linne men det blev fort kallt så när jag kom hem bytte jag kläder, tog på mig hjälmen och hämtade cykeln i källarn, men den behövde pumpas så jag åkte till bästa cykelfixet i Nacka (nämligen hos moster och morbror) där Hans hjälpte mig att pumpa däcken, så efter det kändes det som att jag flög fram. 

Hann även med ett besök idag på min praktikskola där jag fick massa energi av att träffa all härlig personal, så kul att man alltid känner sig så välkommen och uppskattad när man kommer dit. 

Vi har ju skaffat bil för typ en vecka sen, och fasen va lätt det är att bli lat och ta bilen till många ställen, men jag ska fortfarande vara den jag brukar, att åka mycket kommunalt och gå till olika saker. Men skönt att ha möjligheten att ta bilen om man behöver :) 
Idag tog jag dessutom en bild på den (ursäkta Jonas om den inte är helt rätt tagen, men man ser ju ungefär hur den ser ut iaf) 

Nä men nu ska fröken lägga sig, tänkte plugga imorgon hemma på mammas altan då dom är på landet :) sol och plugg är faktiskt en ganska enkel sak att kombinera ;) 

Godnatt 

Förresten under min cykeltur idag cyklade kah förbi massa sjöar, den ena finare utsikten än den andra. Så stannade på ett ställe och tog kort. Så viktigt att njuta av sin omgivning och stanna upp ibland för att se den och ta den till sig. Älskar solnedgångar dessutom, man kan ju Aldrig få nog av dom :) 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: