Tredje gången gillt

Okej försöker ännu en gång, gjorde ett inlägg igår kväll som inte ville laddas upp pga internet, och gjorde ett nyss men då stängdes appen ner så nu testar vi igen. Sitter just nu på flygplatsen i Singapore och har då bra internet. Vi ska om en stund flyga till langkawi i Malaysia för att därifrån ta oss med båt till Thailand och koh lipe. Så det blir nu mindre stadspuls, mer chill på stranden, och framförallt billigare.

I förrgår började vi ju vår morgon på lyxhotellet och låg de första timmarna vid poolen där vi åt mysig frukost i värmen. När vi sen checkade ut åkte vi till vårt andra hotell som var lite mer i vanlig klass. Därifrån tog vi en riktig ordentlig promenad och såg oss runt i stan. Vi såg jättefina färgglada kvarter, lite fontäner, ett stort shoppingcentrum, chinatown, little india och lite mer. Blev totalt 1,2 mil som vi gick den dagen.

Igår åkte vi ner till Sentosa island som är en ö med massa roliga saker på. Där började vi att gå på universal studios där vi bland annat åkte bergochdalbanor, åt våfflor, kollade på shower och massa mer. Så häftigt hur allt är uppbyggt där. Vi tog oss senare till en annan del av ön där vi badade vid en jättefin strand, sen åkte vi en liten buss till ett ställe där vi åkte små bilar typ. Det var nästan som gokarts fast utan motor, man åkte liksom i en nedförsbacke, så först åkte vi en sittlift upp till toppen för att sen åka ner med bilen. Skitkul var det.

När vi var klara på ön begav vi oss hemåt och det var typ läggdags när vi kom hem.

Nu blir det massa bilder här :)

Hoppas ni har det bra där hemma ;)