Sista natten

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Okej nu kommer ett inlägg efter några dagars o-bloggande. Men vi har haft för dåligt wi-fi där vi bott helt enkelt. Nu är vi dock tillbaka i Singapore och här är det grymt internet igen! 

Sen i onsdags har vi ju bott på langkawi i Malaysia och haft det skönt. Vi har hunnit med en tur upp på en hög fin bro, gått på ett ballt 3D museum, varit på jetski-tur, sett solnedgången, solat, badat, ätit, varit på en mysig rooftop, shoppat lite och allt sånt där annat som hör semestern till, tagit nål drink osv :) 

Blir inte så mycket text idag heller tror jag, utan mest bara en massa bilder. 

Anledningen till att vi är i Singapore igen är bara för att det inte gick flyg från langkawi till Sverige, och det var mycket billigare att flyga härifrån, så vi kom nu runt halv tolv (vår tid) och lämnar imorgon bitti igen. Så snart Sverige är vi hemma! Känns både skönt och fruktansvärt. Skönt för man saknar sin egen säng, ett tyst rum utan AC, en vanlig frukost, träning och sånt där. Men så tråkigt att komma hem till kylan och allt det där andra.. trivs rätt så bra med semester faktiskt. 

Och förresten för er som undrat, jag har faktiskt pluggat här på semestern! Mer än vad jag själv trodde, så jag tror jag är på banan med mitt arbete, får se när jag kommer hem vad min handledare säger bara ;) 

Nu ni ska ni få se på en massa bilder från våra dagar på langkawi :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: