Sista dagen på ön

Idag är det sista dagen vi är på koh lipe, imorgon drar vi vidare till langkawi i Malaysia. Idag har vi haft en rintigt härlig dag, har åkt iväg på en båttur typ hela dagen, från halv tio till typ halv fem. Så vi har snorklat och sett massa fina fiskar o så (bilder på det kommer en annan gång då jag fått tag på Jonas gopro bilder). Men vi åkte iaf på en sån fin träbåt i flera timmar, eller aa, dom båtarna är fina på utsidan, inte allt för omskötta på insidan, och dom låter sjukt högt. Men annars var det supermysigt, förutom att jag blev väldigt sjösjuk efter en stund, men jag kom på att jag hade med mina åksjuketabletter i väskan så under lunchen tog jag en sån och efter det blev allt frid och fröjd. 

Dagen igår spenderades som alla andra dagar, i skuggan, lite i solen, mycket i vattnet och även ute bland reven nu eftersom vi köpt varsitt cyklop och snorkel :) Vi åt som vanligt väldigt god lunch och middag och provade även bananpannkakor med nutella en kväll 😋det var riktigt smarrigt, tur jag har Jonas med mig som visar mog nya saker :) 

Nu är vi färdigpackade inför morgondagen, och i langkawi sen kommer det bli lite mer att göra igen, inte bara slappande på en strand :) 

Med kram och godnatt alla ♥️ 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: