Mysfredag

Har sen veckan efter nyår suttit med min hemtenta, och idag var sista dagen man hade på sig. Så skickade in den i eftermiddags, så nu känns det riktigt skönt. Vi firade detta med lite ost och kex nu på kvällen. Gott och mysigt! 
Har dessutom en ledig helg som väntar nu, alltså en helt ledig hel utan något planerat, det var länge sen. Och ska bli riktigt skönt! Dock ska vi hem på julgransplundring hos mamma imorgon med middag och så :) 

Har idag också tagit bort julen helt, blev så himla fint och ljust här hemma. Och precis som Jonas sa förut idag att det var ju så mysigt när man tog fram julgardinerna och så, så var det lika fint att ta fram dom vanliga gardinerna idag. Kul med förändring helt enkelt. 

Kör också på med mina springpass, igår var jag så duktig, sprang typ helt utan att gå en stund de första 20 minuterna. Nöjd och stolt över mig själv! 

Nu kommer jag inte på så mycket mer som hänt senaste dagarna, får se om jag har några bilder som säger vad jag gjort istället ;) 

Annars får ni ha en trevlig helg allihopa!! Kram 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: