Börjar bli vardag och rutin igen

I måndags var det dags för en ny termin, så nu är det näst sista terminen för min del. Helt galet! Den här kursen är dessutom ganska bra upplagd för vi går ungefär varannan dag i skolan vilket innebär att de dagarna imellan hinner man läsa det som ska läsas och förbereda sig liksom. Ska dessutom försöka skriva ner vad varje bok handlar om nu, liksom under tiden jag läser. Det är ett smart sätt att lära sig mer och dessutom lättare till tentan sen. 

En annan rutin som strax börjar är scouterna, vi har nu planerat terminen som då börjar på måndag. Ska bli kul faktiskt! 

Har tyvärr under veckan inte uppnått mitt mål att springa två mil, men jag fick två träningspass med 30 minuter per pass på bandet, så kom drygt 1,1 mil iaf, och så tog vi några promenader så jag kom ändå upp i milen bara inte lika snabbt. Var på gymmet idag och sprang igen, tyvärr kunde jag bara köra 3 km, vilket då blev typ en kvart. Men jag mådde jätteilla och behövde gå till toaletten, var totalt spyfärdig men tack och lov kom inget. Så jag kunde sen fortsätta, fast på cykel  ist och körde 6km på en kvart där ist. Förstår inte vad illamåendet kom ifrån, körde inte så hårt, men skönt att det gick över fort iaf. 

Nog om det (som om det var roligt o läsa). Idag har der ju kommit snö, Wohoo, hoppas trafiken funkar imorgon bara. Hoppas också att snön ligger kvar lite så jag och Jonas kan komma ut o åka skidor nästa vecka :) 

Nä, nu börjar det blir sås i huvudet. Får bli läggdags och så nu. Så godnatt på er :) 

(null)

(null)

Lite svettig efter dagens pass 😅



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: