40 dagar!

Wohoo idag är det bara 40 dagar kvar tills vi åker utomlands! Vi har nämligen bokat resa till Asien i mitten på mars. Ska bli riiiktigt skönt. Skriver dock ett stort arbete under tiden och tanken är att jag ska plugga när jag är där lite, men jag känner ju mig själv.. så vi får se hur det går, men håll tummarna för mig att jag iaf får ihop några timmar plugg! 

Efter jobbet idag blev jag uppmött av Jonas Felix och Cissi som hade varit och provat cupcakes på cupcake Sthlm. Så efter jobbet drog vi till vapiano och käkade pasta, riktigt gott som vanligt. Har förutom jobb annars inte gjort så mycket mer idag. 

Igår var vi o käkade hos mamma också, tanken med besöket var att mamma skulle bli klippt, så det blev hon :) 
Mer än så här kommer jag inte på just nu så får väl checka ut för ikväll. Godnatt till er alla. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: