Ännu tio dagar har gått

Oj, redan -10 dagar till, alltså idag är det bara 20 dagar kvar tills vi åker iväg jag och Jonas. Det blir på ett sätt mer stressigt eftersom jag måste hinna komma igång ordentligt med min uppsats o så. Men allt kommer nog bli lite klarare med den redan på måndag och tisdag då vi först har föreläsning på måndag och första handledarmötet på tisdag så det känns skönt. 

Igår hade vi den årliga semeldagen här hemma. Vi var fem stycken från gamla Kaessler-gänget som var här hemma hos mig där vi åt, som vi brukar, rosa semlor. Denna gången var det bara fyllningen som var rosa, inte brödet som jag gjorde sist. Visste inte hur mycket karamellfärg jag hade kvar så jag vågade inte chansa på att färga degen. Hur som helst så var det en supermysig kväll. 

Idag för en stund sen var jag ute på promenad med dum och dummare, och så var såklart dummast (jag) med. Dom andra två är alltså Sofia och Carro ;) var också en mysig promenad, vi gick i snöfall först som sen avtog, men vi var vita allihopa ett tag. Bara lilla Ellinor som satt torr inne i sitt regnskydd i vagnen. Dock ville hon aldrig ha sina vantar på sig, en annan fryser ju ihjäl utan både mössa o vantar. 

Helgen som väntar består annars av jobb bara, blir nog ett träningspass också men annars inget planerat :) 

(null)

(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: