Öka takten sista kvarten!

Nu kör vi slutspurt deluxe med uppsatsen! På onsdag senast 23.59 ska den in, så nu gäller det att få ihop allt! Jag tror dock jag lyckats skriva det mesta, ska nog bara göra en inledning men sen är allt på plats, tror jag. Håller nu på att gå igenom den ordentligt, kolla eventuella stavfel, läsa den högt flera gånger, dubbelkolla alla referenser osv. Bara allt det där "småfixandet" tar tid, men det är också det som gör uppsatsen bättre. Ska dessutom få hjälp av en kompis på tisdag som dels jobbar som lärare och är bra på uppsatser. Gött o få några andra ögon än mina på den också, man vet ju allt som står liksom. 

Förutom plugg hinner jag faktiskt med en del kul saker också, i fredags var det ju mammas födelsedag, så vi var där o käkade och hade det mysigt. 
Igår var jag mamma, Karin, Eva och Frida på pinhos och käkade där, det finns en relativt nyöppnad på folkkungagatan som vi åt på. Efter det drog vi (alla utom mamma) till Mariatorget och Rival där vi såg "kort glad och tacksam", Pernilla Wahlgrens show (mamma skulle på Macken och var därför inte med oss). Men showen var såååå bra!! Helt fantastisk och extremt rolig, en sån himla härlig feelgood-show. Bland det bästa jag sett på länge faktiskt!! Synd att den är helt slutsåld nu, annars borde ni boka o se den!

Har annars idag bara haft en helt vanlig tråkig dag, var på gymmet imorse, jobbade sen och har nyss ätit middag. Så nu ska det diskas, pluggas, tvättas och bara ta det lugnt. Roligare söndag än så blir det inte. 

Men hej svejs på er!! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: